یک شنبه 16 تیر 98 98/04/17 5 ذی القعده 1440 8-Jul-19بر اساس آمار و ارقام، زمانی که مشتریان شکایت می کنند، مدیران و صاحبان کسب و کار باید در رابطه با آن هیجان زده شوند. یک مشتری شاکی معرف فرصتی بزرگ برای رونق بیشتر کسب و کار است. (زیگ زیگلار)مطالب مرتبطخرید اینترنتی سررسید 99آوریل 20, 2020چهارشنبه 30 بهمن 1398فوریه 19, 2020سه شنبه 29 بهمن 1398فوریه 18, 2020Popular Postsلیست قیمت هدایای تبلیغاتی 93ژانویه 23, 2014معرفی انواع مختلف سررسیدژانویه 10, 2014به روز رسانی قیمت چاپ لیوان تبلیغاتیآگوست 22, 2014